الأربعاء، 27 مايو 2009

بحبك اوي

يا حبيبي يا ربي انا بحبك اوووووووووووي

مش بستريح غير جنبك و معاك

لما ببعد عنك بقلق اوووووووووي و قلبي بينقبض اوووووووووي

انت ربي و حبيبي و ملاذي

يا رب مبعدش عنك ابدا ولا انسى ذكرك ابدا

يا رب تكون بتحبني و راضي عني

يا رب متكونش زعلان مني معلش انا بقصر اوي بس انت بتصبر اوي يا حبيبي انا بحبك اوووووووووي

معلش انا بضايقك كتير بس انت بردو بتستجيب دعايا و بتبقى كريم معايا

معلش يا رب لو عدى وقت مذكرتكش فيه

انا انسانه وحشه اووووووووووي لما اضيع فرصه ممكن تقربني منك اكتر

و لما عيني متدمعش لما اذكرك

و لما مستجبش لحد يقوللي الصح

انا وحشه اوووووووووووي لما اعيش من غير ما احس اني تعبت عشان ارضيك

او لما احس اني بسرح في حاجه غير فيك

يا رب انا زعلاااااااااااااانه

بس والله لو انت راضي عني كل حاجه بتهون والله كفاية عليه انك تبقى راضي عني

بس يا ربي خفف عني و استجب دعايا

انا عارفه اني مستحقش بس انت كريم اوي و انا بحبك اوي

انا هفضل ادعيك و اكلمك علطول

بس يا رب متسبنيش ابعد عنك ابدا عشان انا بحبك اوي والله

يا رب مش اموت الا و انت راضي عني

يا ربي انت مش بتقفل باب رحمتك و انا هفضل قاعده قدامه و استغفرك و اكلمك عشان تبقى راضي عني

يا رب اقابل رسول الله

يا رب ادخل الجنة انا و اهلي و صحابي و اقابل اخوية الصغير

يا رب انا ضاقت بيه الدنيا اووووووووي...بس انا مش عايزة يبقى همي حاجه عايزاها في الدنيا

عايزة همي يبقى الآخرة بس

بس انت رحيم عشان انت عارف عبادك عشان كده كان الدعاء ربنا آتنا في الدنيا حسنة و في الآخرة حسنة و قنا عذاب النار

يا رب انا بحبك

هناك 5 تعليقات:

الباحث عن الموت يقول...

ما أحلى مناجاة العبد ربه بكلمات بسيطة ورقيقة ورائعة بدون تكلف ولا تزين فى الألفاظ
ما أجمل أنا يحب المرء وما أقيم أن يكون هذا الحب لحبيب واحد فقط هو من يستحق هذا الحب - ذلك هو الله - الذى خلق فسوى وقدر فهدى والذى أخرج المرعى
كلماتك حقاً جميلة وحبك وحديثك مع حبيبك ومناجاتك له شئ فى غاية الروعة
اللهم فمناجاتها لك ودمعتها ورجائها للتقرب منك فلا تجعلها تطرق باباً غير بابك ولا جناباً غير جنابك وأجعلنا يا مولانا ممن ينعمون برؤيتك ويشربون من يد حبيبك
تقبل الله منك حبك ومناجاتك

جارة القمر يقول...

وحشتييييييييييييييييييييني

انتي فييييييييييييييييييين

يارب تكوني بخيييييييييييييييير

حفيدة الصحابة يقول...

ازيك يا جارة القمر انتي اللي وحشاني اكتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتر

معلش كان عندي شوية مشاكل بس قربت تتحل خلاص و هرجع تاني باذن الله

تسلمي على سؤالك يا حبيبتي

و ادعيلي بالله عليكي

امل يقول...

نفسى اقول كل اللى انتى قلتيه
انا بقوله بس جو نفسى
وفرحت قوى ان انتى بتقولى زيى

ربنا يتقبل منك ومانبعدش عنه ابدا بفضله ورحمته
اللهم امين

حفيدة الصحابة يقول...

ماما

ربنا يكرمك يا رب حبيبتي في الله

و يتقبل منك و مننا يا رب